Termin: enkrat mesečno oz ko se zbere skupina
Lokacija: Vilharjeva 3, Ljubljana Maksimalno število udeležencev je 4 Delavnico vodi: Tina Ramujkić |
Alojz Vintar
Ko gledaš akt fotografije, vidiš da je v njih vloženo veliko znanja in truda s strani fotografa in seveda tudi modela. Znanja, kjer moraš vedeti kako postaviti model, da bo pritegnilo gledalca, da bo model seksipilen, všečen in ne vulgaren. Ugotovil sem tudi, da je pomemben dejavnik ozadje, ali bo belo, črno, mogoče bolj žive barve. Zelo pomembni so predmeti, ki jih ima v svoji bližini ali na sebi. Model moraš pripraviti do te stopnje, da se popolnoma sprosti in tako dobiš od njega čudovite poze. Največji dejavnik za dobro akt sliko pa je svetloba, saj se vsaka senca, vsak žarek, ki pride od spredaj, od zadaj, od strani ali od zgoraj, naredi popolnoma drugačno fotografijo. Ker se mi je ponudila priložnost da to naredim pri Tini, na njeni delavnici,sem takoj zagrabil priložnost in se prijavil. Tina mi je pomagala z nasveti in mi pokazala nekaj trikov, kako usmeriti svetlobo, kako postaviti model, skratka bila je tam, ko sem jo potreboval za nasvet. Tako je z njeno pomočjo nastalo nekaj vrhunskih slik akta. To znanje pa bom in sem že poskusil izkoristiti tudi za slikanje česa drugega, kjer je potrebno to znanje (portreti, osebe, razni predmeti, ...) Vanja Živanič
Ko se prepustiš domišljiji, igranju s svetlobo je rezultat nagajiva, razigrana in zapeljiva fotografija. Fotografija, ki ti vzame sapo in na koncu rečeš le "vau, kako noro dobra izkušnja" in veš, da se je tvoja pot v teh vodah šele začela. Sašo Suzič
Slikanje akta je bila moja prva studijska fotografska izkušnja. Priznati moram, da je za prvo fotkanje, zelo dober izziv. Ni potrebno poudarjati, kaj nas pri fotografiranju aktov najbolj navdušuje. Je pa akt predvsem umetnostna smer v fotografiji, kjer nikakor ne gre samo za golo telo. Zato sem bil še najbolj navdušen ob pregledovanju končnih izdelkov. Naučili smo se uporabljati studijske luči, različne dodatke in spoznavali to neskončno igro svetlobe in senc. Užival sem v družbi fotomodela in ambientu studia, kamor se vedno nadvse rad vrnem. Ob vsem tem pa sem zanimanjem vsrkaval napotke in nasvete naše mentorice Tine Ramujkić. Frenk Kajtna, Avstrija
Na delavnico portretne fotografije me je opozoril stari prijatelj iz Slovenije, katerega sem pravzaprav jaz navdušil za fotografijo; pravi mi, smo fina grupa z odlično mentorico - pridi in poglej! Ni mi bilo žal, nova, zelo lepa izkušnja. Fasciniralo me je, kako zelo mehka je lahko umetna svetloba. Tina... sigurno se se vrnem! |
Katja Ferfila
Pri Tini obiskujem tečaje in delavnice sedaj že več kot eno leto. Srečala sem se tako s portretno, športno, fashion, street, pokrajinsko in makro fotografijo. Želja, da spoznam še studijsko in akt fotografijo pa je v meni kar nekaj časa tlela. No kot vedno je Tina presenetila in nam omogočila, da se s skupino srečamo tudi s to zvrstjo fotografije. Nisem veliko odlašala in se seveda prijavila na delavnico. Fotografirati akt s pomočjo igre raznih virov svetlobe in pri tem ustvariti očem privlačno fotografijo, ki prikaže telo ženske in moškega v vsej svoji lepoti je tisto kar mi kot fotografinji predstavlja izziv. S končnim »rezultatom« sva bila tako jaz kot model in pa tudi naša mentorica zelo zadovoljni. Končne izdelke pa smo nato ponosno razstavili v Gostilnici Izložba. Špela Prah
Intimnost golega telesa, igra svetlobe in senc, iskanje lepote trenutka ... da lahko vse to ujameš v en sam objektiv, je izkušnja v pravem pomenu besede. Tak spomin se ne izbriše, ostane. Ponosna sem nase, da mi je uspelo! Boštjan Slak
S fotoaparatom sem se srečal že, ko sem bil nekje v četrtem razredu osnovne šole. Takrat sem z očetom veliko hodil v temnico kjer sva skupaj razvijala filme in delala črno bele fotografije, takrat sem se tudi navdušil nad fotografiranjem. Z leti sem zadevo malo opustil, vendar veselje do fotografiranja ni minilo in tako sem se odločil za obisk začetnega tečaja fotografiranja pri Tini. Tam smo se naključno spoznali tečajniki in smo ostali povezani še naprej. Tina nam daje stalno nove izzive in tako smo se dogovorili za fotografiranje v studiu (akt). Fotografiranje v studiu je bila za mene neka povsem nova dimenzija. Kar na enkrat je s strani Tine prišla ideja, da naredi delavnico fotografiranja akta. Do tistega dne se mi je zdel akt tabu tema, danes pa, ko sem doživel to, pravim, da je fotografiranje v studiu ena zelo dobra izkušnja za vsakega fotografa, pa naj bo to profesionalec ali pa amater kot sem jaz in še mnogi drugi. Spoznali smo, da akt ni samo golo žensko telo, ki ga vidiš na raznih koledarjih, ampak, da je to svojevrstna umetnost. Fotografirati v studiu pomeni spoznati se z tem kako postaviti model, ki ga fotografiraš, kako ga osvetliti, saj z različnimi postavitvami luči lahko naredimo povsem drugo fotografijo. Studijska fotografija je za mene osebno neprecenljiva izkušnja, saj lahko z različnimi postavitvami luči in oseb ali pa predmetov dobimo mnogo povsem drugačnih fotografij. Pri samem fotografiranju pa nam je s svojimi nasveti vedno stal ob strani Tina, ki nas vodila in nam dajala napotke. Na koncu pa je vsak zmed nas, ki smo sodelovali pri fotografiranju akta prispel nekaj svojih najboljših fotografij in tako je nastala naša razstava, ki si je na ogled v gostilnici Izložba. Na koncu pa bi se seveda rad zahvalil naši mentorici, ki nas je navdušila nad tem in nas seveda tudi vodila. |