Kdaj na delavnico portretne fotografije
- če se želiš s portretiranjem ukvarjati ljubiteljsko ali profesionalno - če te navdušuje portretna fotografija in se želiš pri tem preizkusiti - če želiš spoznati tehniko dela s studijsko bliskavico - če razmišljaš o nakupu studijske bliskavice - če se želiš naučiti komunicirati z modelom |
Zakaj fotografirati s studijsko bliskavico
- ker barve preprosto zaživijo - ker z bliskavicami dobiš top ostre fotke - ker lahko delaš z večjo globinsko ostrino - ker imaš svetlobo vedno pod kontrolo Fotografirali bomo s studijskimi bliskavicami PROFOT in BALCAR ter svetlobnimi modifikatorji (softboxi) ameriškega proizvajalca PARABOLIX. |
Aleš Ogrič
Na delavnici portretne fotografije sem se veliko naučil o komuniciranju s profesionalnim modelom, postavitvah in nastavitvah stalnih studijskih luči. Delavnica je potekala v zelo sproščenem vzdušju. Model smo fotografirali v različnih modnih stylingih ter z različnimi postavitvami luči. Mentorica Tina je sproti pregledovala naše delo, nas usmerjala in popravljala in svetovala. Z delavnico sem bil zelo zadovoljen, kar pa mi je najbolj pomembno, da je bil s končnimi fotografijami zadovoljen tudi model. Manca Komapre
Zelo mi je bilo všeč. Najbolj sem bila presenečena, da je čas tako hitro minil, glede na to, da smo fotkali 3 ure. Človek izgubi občutek za čas in 'čist not pade'. Najbolj mi je bila všeč črno-bela tehnika. Zanimivo je delati v studiju, saj je čisto drugače kot, če si v naravi in imaš naraven vir svetlobe. S slikami sem zelo zadovoljna in so ene mojih najljubših. Ana Lasič
Ta delavnica je bila zame čisto nova izkušnja na fotografski poti, saj se do sedaj nisem še nikoli srečala s studijskim prostorom in opremo. Sam potek in pristop dela na tej delavnici mi je bil zelo všeč, ker smo na praktičen način hitro spoznali dodatne funkcije našega fotoaparata ter se obenem naučili kako pravilno postaviti studijsko opremo. Naša mentorica Tina nas je opozorila tudi na nekaj trikov, ki so nam še kako prav prišli pri samem fotografiranju modela. Sama sem spoznala kako je potrebno ravnati z umetno svetlobo, kar menim da je ključno pri portretni fotografiji. Tovrstno delavnico bi priporočala vsakemu – ne bo vam žal! |
Urška Ivanovič
Foto delavnica v studiu je zame pomenila najmanj tri večja odkritja: 1. Kako drugače je fotografirati, ko ti pozira nekdo, ki to zna - zdaj mi bo lažje postaviti tudi "navadnega smrtnika". 2. Kako zelo se spreminja podoba ob različnih svetlobah. Ob tem da te na to, na kaj biti pozoren in kako se prilagoditi opozori super mentorica - če bi morala sama priti do teh ugotovitev, bi rabila eno leto! 3. Ko sem tako spoznala par trikov, sem z izgledom fotk presenetila samo sebe. Če povzamem: super izkušnja, verjetno ključna za razumevanje portretne fotografije in učinkov svetlobe nasploh! Majna Šilih
Deževno pozno popoldne... Jaz pa nekako zdolgočasena in neodločena, ali naj grem na delavnico fotografiranja portreta v studiu ali ne... pa sem šla in v treh urah naredila več kot 600 posnetkov... Ja, splačalo se je... nadvse zanimiva izkušnja in nov pogled izza fotoaparata, skoraj spogledovanje z osebo, ki stoji pred njim. Osredotočenost na poglede, pomežike, neznatne gibe, ki s pomočjo luči in reflektorjev naredijo tisti posebni posnetek, ki da vpogled v človeško dušo... Hvala Tini za vzpodbudo in nasvete in hvala manekenki za potrpežljivost... |
Tina Cesar
Popolni amater v pravem studiu ... se sliši skoraj nemogoča povezava, a iz mojih izkušenj nepozabno slikanje. Slikanje, ko ugotoviš, da ima tvoj fotoaparat več gumbov kot si mislil oziroma da so tisti, ki jih poznaš, tvoji najboljši stilisti. Že sam skoraj filmski prihod v studio (železne stopnice, tema, lučka le na telefonu ), je navdušenje nad samim slikanjem še povečal. Potem pa velik prostor, z velikanskimi studijskimi lučmi za katere samo sumiš kako jih uporabljaš in še ti, ki se kar na enkrat znajdeš v vlogi pravega fotografa. Hm, najprej pomislek kako vse speljati, a še preden preveč razmišljaš, te mentorica brez vsakega problema vpelje v super tri urno slikanje z najrazličnejšimi pozami in nastavitvami. Kljub amaterskemu začetku in nepoznavanju dodatnih funkcij, brez vsakega problema narediš fotografije za katere misliš, da jih nisi bil sposoben narediti. Ko te roka boli zaradi teže fotoaparata (do sedaj ga še nikoli nisem držala toliko časa skupaj v roki), ko ti možgani sto na uro procesirajo vse kar vidiš in slišiš, dobiš še dodaten zagon za slikanje in veš, da boš od tega dne naprej grozno kritičen do vsake svoje fotografije. |